چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : سید حامد حسینی

کسب درآمد در باکسفا بسیار آسان است. تنها کافی است ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را فعال کنید. این امر کاملاً رایگان است. سپس در منوی کاربری تان بر روی لینک صفحه ی "مشاهده ی تبلیغات" کلیک کرده و در صفحه ی جدیدی که بارگذاری می شود، بر روی تبلیغات کلیک می کنید تا در صفحه ی جدید باز شوند. در این هنگام تنها کافی است صبر کنید تا صفحه ی مربوط به تبلیغ به طور کامل بارگذاری شده و زمان سنجی که مدت مشاهده ی تبلیغ را اندازه گیری می کند پر شود. پس از گذشت این پروسه، پیغامی مبنی بر این که مبلغ مربوط به تبلیغ به حساب شما افزوده شده است، نشان داده می شود و شما می توانید تبلیغ بعدی را مشاهده کنید.

دقت داشته باشید که شما نمی توانید در یک زمان بیش از 1 تبلیغ را مشاهده کنید. این کار بازده تبلیغات را در سیستم کاهش می دهد و بر خلاف قوانین است.]

شما در باکسفا می توانید با ارتقاء حساب خود به امکانات مناسب تری برای فعالیت دست یابید. برای انجام خریدهایی چون ارتقاء حساب و یا کرایه ی زیرمجموعه، وجه مربوطه از موجودی خرید شما کسر می شود. برای افزایش موجودی خرید، شما می توانید از 2 روش استفاده کنید. راه اول این است که به میزان دلخواهتان از موجودی اصلی به موجودی خرید، وجه منتقل کنید. راه دیگر این است که از طریق پرداخت آنلاین به صورت مستقیم به موجود خرید خود وجه اضافه کنید.

برای افزایش موجودی خرید خود می توانید در منوی کاربری تان بر روی لینک صفحه ی "افزایش موجودی" کلیک کنید و با انتخاب موجودی مقصد، روش انتقال و میزان وجه مورد نظرتان، به موجودی خود وجه بیفزایید.

لازم به ذکر است که شما تنها وجهی که در موجودی اصلی تان می باشد را می توانید به عنوان درآمد دریافت نمایید. وجهی که در موجودی خرید شما قرار دارد نیز قابل انتقال به موجودی اصلی نمی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی فعالیت در باکسفا، به صفحه ی سوالات متداول و همینطور انجمن وبسایت مراجعه نمایید. از طریق صفحه ی تماس با ما نیز می توانید ما را در جریان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود قرار دهید.

برای ثبت نام کلیک کنید

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

با مشاهده تبلیغات پولدار شوید
در آمد زایی از طریق تبلیغات کلیکی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . در این وبلاگ شمارو با سایت های تبلیغات کلیکی آشنا میکنم . شما میتونید با کلیک کردن بر روی تبلیغاتی که این سایت ها به شما میده در آمد داشته باشید . ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی سایت های کسب در آمد کلیکی و آدرس bux1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان